ziraya

:)

9 postów w tym temacie

Witam wszystkich serdecznie :)

Coś o mnie...

Prywatnie:

- mam 25 lat

- mieszkam w Gdańsku ( hasam w miarę możliwości i motywacji)

- jestem psycholożką, omc seksuolożką

- ogólnie mam raczej entuzjastyczne nastawienie do świata, aczkolwiek bywam wredna i ironiczna ( ironia. taki owoc. podobny do aronii ;) )

Magicznie:

- "przebudzenie" u mnie nastąpiło ponad 10 lat temu, głównie skupiło się na prekognicji, widzeniu różnych rzeczy i stworzeń. Początkowo traktowałam to jako przypadki, ale było tego za dużo jak na zbiegi okoliczności... Obecnie prekognicja wygląda tak, że potrafię spontanicznie przewidzieć zdarzenia, najczęściej negatywne, jak i powiedzieć, czy jakieś przedsięwzięcie się uda czy nie. Działa to spontanicznie, jak u strasznie subiektywnie- dotyczy głównie mnie i moich bliskich

- jestem empatką,rozpoznaję uczucia, emocje i intencje innych, czasem na odległość

- konkretniej zajmuję się Magią od jakichś 4-5 lat,w miarę upowszechnienia się internetu. Dotychczas w mniejszym lub większym stopniu zajmowałam się: prekognicją, empatią, leczeniem ( przymierzam się do reiki), kontrolą energii, ld, rytuałami, mesmeryzmem...

- co do Magii to nigdy nie traktowałam tego jak przygodę czy zabawę, ani nawet jako coś, czym się pochwalić można. Nie żeby nie było czym, tylko to, że mam bonus od życia nie czyni mnie lepsza od innych, nie samo to. Bo większa świadomość to większa odpowiedzialność, i to nie tylko za siebie, ale i za innych. Jeśli już miałabym zdefiniować czym dla mnie jest, przychodzi mi na myśl termin "sztuka" , w sumie główne doskonalenia siebie, ale także jako narzędzie do osiagniecia jakichś tam celow. A że nieuleczalnie durna pod tym względem ze mne dziewczynka, to te cele byłyby w moim przypadku bardziej altruistyczne niż egoistyczne. Aczkolwiek pozwolić na wykorzystywanie mnie nie zamierzam.

Mam nadzieję,że mój pobyt na tym forum przysporzy nam obopólnych korzyści :)

0

Udostępnij tego posta