caicai2017

lkoren i avtalen har b?de Baker och Vasconcell

2 posty w tym temacie

F?rra m?naden b?rjade rykten cirkulera om ett tredje samarbete fr?n Kendrick Lamar Nike Roshe Run Womens och Nike. Idag blir den m?jliga frisl?ppningen en verklighet med ny bild av duonens kommande modell som kommer fram.
N?sta kapitel fr?n Kung-Fu Kenny och Swoosh kommer att d?lja ett traditionellt sn?rningssystem f?r en sl?pp-in-ing?ng. Sticky med Nike Air Max 95 Femme Westside-favorit Nike Cortez, dess vita bas kompletteras med ?ska bl?, varggr? och orange hela. Slutligen betalar samarbetet hyllning till Los Angeles rap-kultur med frasen "House Shoes" som l?ggs till tungan.
F?r n?rvarande f?rv?ntas Kendrick Lamar x Nike Cortez Basic Slip anl?nda en g?ng i m?naden via utvalda Nike-?terf?rs?ljare, Nike.com och Nike Nike Air Max 90 Femme Noir SNKRS f?r $ 100 USD. Ta en titt p? de ovan angivna bilderna och l?t oss veta hur detta fall g?r att j?mf?ra med de f?reg?ende tv?. Fem m?nader efter Bruin High-lanseringen anv?ndes Bakers designkunskaper som kvinnors Nike SB Bruin Hi x Lacey Nike Air Force 1 Mujer Baker slog utvalda ?terf?rs?ljare och nike.com.
"N?r du s?tter p? Bruin, k?nns det automatiskt perfekt," sa Baker, vars sko har klassiskt svart l?der med en vit Swoosh och ett ?ga p? ryggen p? fliken. "Formen inuti skon passar perfekt runt min fot. www.homoludens.fr Skopans baksida har en liten lutning som griper min h?l, medan skon ?r bredare mot framsidan, vilket ger den balansen mellan st?d och frihet. "
Medan Nike och Adidas inte rapporterade villkoren i avtalen har b?de Baker och Vasconcellos kommenterat separat att deras godk?nnanden till?ter dem att strikt fokusera p? professionell skridsko?kning, vilket Adidas Superstar Womens Pink i stor utstr?ckning ?r ovanligt f?r kvinnliga ryttare och en trend som m?ste f?r?ndras radikalt.
Jag ?r en passionerad ledare inom juridik och en innovativ idrottsf?retagare. Och det ?r ingen hemlighet att jag ?r driven och best?md att vara Nike Air Max 90 Femme ?gare till en professionell sportfranchise
Om du missade det, titta p? Kendrick och andra delar n?gra av deras favorit Mac Miller-minnen. Med en egen sko har kvinnliga ryttare antagit modifieringsmetoder som inneb?r att man tapar eller mikrov?gar Nike Air Presto Mujer sina skor f?r att skapa en bekv?m passform.
"Jag brukade leta upp hur jag modifierade mina skor online s? att jag kunde f? dem att passa b?ttre", s?ger Baker, Nike SB pro skateboarder. "Jag skulle l?gga frysta plastp?sar inuti mina skor eller spraya Nike Air Max 90 Femme Rose dem med vatten f?r att str?cka dem ut och f? dem att k?nna att de var b?ttre gjutna till mina f?tter." Nike, v?rldsledande inom sportskorindustrin med en f?rs?ljning p? 19,8 miljarder dollar 2016 och 21,08 USD ?r 2017 avsl?jade Kvinnors Nike SB Bruin High, den f?rsta skridsko som byggdes uteslutande f?r honfoten 2017. Designen har en "skulpterad Adidas NMD Femme passform, en grundare framfoot och en mer avsmalnande h?l ?n den typiska herrskridten sist, Skon kramar foten och f?rhindrar o?nskade, distraherande r?relser

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.