caicai2017

essure in 2017 waardoor ze niet kon concurreren. De tenn

1 post w tym temacie

Maria Sharapova's Wimbledon-stijl heeft één gemeenschappelijke factor: haar op maat gemaakte Nikes.
Sharapova droeg haar witte Nike Air Zoom Vapor X HC sneakers met een groene Swoosh en haar voornaam met monogram in cursieve gouden inkt aan de ene kant, haar initialen op de andere schoen. Ze verkopen voor $ 140 en zijn verkrijgbaar bij Nike.com.De winnaar van het 2004 Wimbledon-toernooi zette haar kicks aan het werk tijdens de Nike Air Max 2015 Femme training in Londen in een volledig Nike-outfit, van haar klassieke witte vizier tot haar zwarte atletische short. De favoriete accessoire van Sharapova maakte de look af: haar blauwe Nike Air VaporMax Womens tennisracket. Wimbledon is niet de eerste keer dat de tennisster werd betrapt op haar speciale schoenen. Bij de recente Aspall Tennis Classic droeg ze hetzelfde paar witte sneakers. Voordien droeg ze tijdens de Open-toernooien van French Open en de Mutua Madrid Open opnieuw de stijl, maar dan in mandarijn met zwarte accenten.
De Russische atleet is al lang endorser van Nike-producten en heeft het merk in 2010 opnieuw ondertekend voor een contractvernieuwing van $ 70 miljoen, acht jaar. Sharapova keert terug naar Wimbledon voor de eerste keer sinds Nike Roshe Run Femme haar verbod in 2016 om positief te testen op een verboden medicijn gevolgd door een blessure in 2017 waardoor ze niet kon concurreren. De tenniskampioen zei destijds dat ze niet wist dat het medicijn was verboden.
"Ik heb de test niet doorstaan, en ik neem de volledige verantwoordelijkheid ervoor", zei ze tijdens een persconferentie in Los Angeles. "Gedurende mijn lange carrière ben Nike Air Max 90 Femme ik open en eerlijk geweest over veel dingen. Ik neem elke dag grote Adidas Deerupt Womens verantwoordelijkheid en professionalisme in mijn werk, en ik maakte een grote fout. Ik heb mijn fans laten vallen. Ik heb deze sport uitgeschakeld. "
Nike legde haar contact kort Nike Air Max 2017 Womens in de wacht, maar stond uiteindelijk achter de pro aan nadat ze de verantwoordelijkheid voor haar acties op zich nam.
"Het [Internationale Tennis Federatie] tribunaal heeft geconstateerd dat Maria niet opzettelijk haar regels heeft overtreden," zei Nike in een verklaring in 2016. "Maria heeft altijd haar positie duidelijk gemaakt, heeft zich verontschuldigd voor haar fout en doet nu een beroep op de lengte van de Nike Air Vapormax Womens ban. "Het volgende hoofdstuk van Kung-Fu Kenny en de Swoosh zal een traditioneel vetersysteem voor een slip-on-entry weggraven. Vasthouden aan de Westside-favoriete Nike Cortez, zijn witte basis wordt aangevuld door donder blauw, wolf grijs en oranje overal. Ten slotte is de samenwerking een eerbetoon aan afivol.fr de rapcultuur van Los Angeles met de uitdrukking 'House Shoes' Nike Air Force 1 Womens toegevoegd aan de taal.
Op dit moment wordt verwacht dat de Kendrick Lamar x Nike Cortez Basic Slip ooit deze maand zal arriveren via geselecteerde Nike-winkels, Nike.com en Nike SNKRS voor $ 100 USD. Bekijk de hierboven gegeven foto's en laat ons weten hoe deze daling zich verhoudt tot de vorige twee. Een miniatuur miniatuur Swoosh, meer categorische informatie afgedrukt op de zijkant en Adidas NMD Femme individueel genummerde hakken ronden deze fraai vormgegeven collab af die gepland om uit te geven in de Sao Paulo-winkel in het merk, exclusief beperkt tot 40 paren. Geef ons je mening over deze unieke kijk op een van 's werelds meest iconische schoenen hieronder en ga naar onze Sneaker Release Dates-pagina voor informatie over andere Nike-schoenen.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.