caicai2017

l]Nike Air Max 90 Femme[/url] skon. De s?lj

1 post w tym temacie

Celtics fram?t Jayson Tatum har alltid dr?mt om att ha sin egen signatursko en dag. Han har tittat p? hans lagkamrat och andra hertig alumnus, Kyrie Irving, som ett bra exempel att f?lja.
"Just hur han p?verkar m?nniskor", sa Tatum. "Jag tror att det g?r l?ngt med att s?lja skor, hur du ansluter till din publik,Nike Air Max 2017 Femme  m?nniskor som du f?rs?ker f? p? dig med dina sneakers."
Tatum, som g?r in i sitt andra ?r med Celtics, har ?nnu inte egen sko, men leder en ny kampanj med Nike och Foot Locker f?r att fira utg?van av tv? exklusiva Nike Air Max-kollektioner som ?r throwbacks till 1990-talet. Samlingen "Origins" sl?pps den 23 augusti Nike Air Max Vision Womens och "Frekvens" kommer ut den 15 september.
"90-talet har mycket att g?ra med mode idag och inspirerade till och med m?nniskor som jag sj?lv som inte bodde p? 90-talet, s?ger Tatum, som f?ddes 1998." Min tid ?r  inspirerad av m?nniskor f?re mig. "Tatum sa att han alltid har haft en f?rk?rlek f?r sneakerkulturen fr?n den tid som f?regick honom. Ja tack vare YouTube och videor och saker s? kunde jag se m?nga killar som [Allen Iverson] och [Michael] Jordan och bara f?r att se de skor som de hade p? sig, och till och med www.denisbensimon.fr sv?rdet, h?ftarna, de sp?rskor de brukade ha p? sig till spelen. "Maria Sharapovas Wimbledon-stil har en gemensam faktor: hennes anpassade Nikes.
Sharapova hade sina vita Nike Air Zoom Vapor X HC-sneakers med en gr?n Swoosh och hennes f?rnamn monogramed i cursive guldf?rg p? ena sidan, hennes initialer p? den andra Nike Air Max 90 Femme skon. De s?ljs f?r $ 140 och ?r tillg?ngliga p? Nike.com. Vinnaren av Wimbledon turneringen 2004 lade henne sparka f?r att arbeta under tr?ning i London med en helt Nike outfit, fr?n hennes klassiska vita visir till Nike Free 5.0 Femmehennes svarta atletiska shorts. Sharapovas favorittillbeh?r slutade utseende: hennes bl? tennisracket. Wimbledon Nike Roshe Run Mujer ?r inte f?rsta g?ngen tennisstj?rnan f?ngades i sina egna skor. Vid den senaste Aspall Tennis Classic hade hon samma par vita sneakers. Innan det, vid French Open och Mutua Madrid Open turneringar, Nike Air Pegasus 89 Mujer bar hon stilen igen men i mandarin med svarta accenter.
Den ryska idrottaren ?r en l?ngvarig endoser av Nike-produkter, som har undertecknat varum?rket 2010 f?r en 70 miljoner dollar, ?tta ?rs kontraktsf?rnyelse. Sharapova ?terv?nder till Wimbledon f?r f?rsta g?ngen sedan hennes f?rbud i 2016 f?r att testa positivt Balenciaga Triple S Femmef?r ett f?rbud mot drog f?ljt av en skada ?r 2017 som hindrade henne fr?n att konkurrera. Tennism?staren sa vid den tiden att hon var omedveten om att l?kemedlet var f?rbjudet.
"Jag misslyckade testet, och jag tar fullt ansvar f?r det", sa hon under en presskonferens i Los Angeles. "Under hela min l?nga karri?r har jag Nike Air Max 95 Ultra Jacquard Femme varit ?ppen och ?rlig om m?nga saker. Jag tar stort ansvar och professionalism i mitt jobb varje dag, och jag gjorde ett stort misstag. Jag har l?tit mina fans g? ner. Jag har sl?ppt den h?r sporten. "...Nike Air Huarache Mujer

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.