Szept

Trzy Runy Stworzenia

1 post w tym temacie

Ponizej też bardzo ciekawa technika, którą stosowałam swego czasu i dalej sporadycznie do niej wracam, jeśli nie wystarcza mi odpowiedź Runy Odyna. W tym wypadku ciągnięmy trzy runy

Techhnika także zaczerpnięta od Tomasza Misterki, wiec przytoczę ją w całosci za autorem:

Oto stoimy przed formą dywinacji, która być może najbliższa była historycznej - o ile przyjmiemy iż relacja Tacyta dotyczyła w istocie run. Wplatam w nią dodatkowo wątek stworzenia świata wedle mitologii skandynawskiej, odpowiednio umieszczając losowane runy:

* w krainie wiecznego lodu, Nilfheimie, odpowiadającym za czynniki niezmienne od dłuższego czasu w naszej sytuacji

* w krainie ognia, Muspellheimie, związanym z czynnikami dynamicznymi i zmieniającymi się

* w naszym świecie, Midgardzie, będącym po pewnych przekształceniach, efektem oddziaływania dwóch poprzednich światów ze sobą

.........................................................................

Źródło http://runy.net.pl/?q=node/4

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.